>> Sitenizin mobil görünümünü test edin

30 Kasım 2012 Cuma

Sitenizin mobil görünümünü test edin

Bilgisayarınızdan sitenizin mobil görünümlerini en kolay şekilde test etmenize olanak sağlayan 6 adet web sitesini sırasıyla inceliyoruz.

iPad Peek


iPhone Tester


Mobile Phone Emulator


MobiReady


Responsivepx


Screenfly



Bu İçeriğe Ulaşmak için Arama Motorlarında Şu Şekilde Arama Yapıyorlar :
Sitenizin mobil görünümünü test edin,

5 Oğuz KOÇ: Sitenizin mobil görünümünü test edin Bilgisayarınızdan sitenizin mobil görünümlerini en kolay şekilde test etmenize olanak sağlayan 6 adet web sitesini sırasıyla inceliyoruz.

19 yorum:

  1. Paylaşım için tesekkurler hocam

    YanıtlaSil
  2. Gaziantep yetkili servis29 Ocak 2013 15:23

    tessekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Gaziantep Web Tasarımcı29 Ocak 2013 15:24

    bilgiler için tessekkürler hocam :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel paylaşım emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Mobilde sitem internet exp daha güzel görünüyor. teşekkür ederim. Güzel siteler. Bu arada sitenizide beğendim. başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Bilgi için teşekkürler. Faydası dokundu.

    YanıtlaSil
  7. paylaşımınız için teşekkürler

    YanıtlaSil
  8. bu çok iyi çünkü o an yaptığınız sayfayı yada sayfadaki görseli mobil olarak görmek istediğinizde elinizin altında hazırda olacak

    YanıtlaSil
  9. teşekkürler çok faydası oldu sağolun

    YanıtlaSil
  10. ellerinize sağlık.çok yardımcı oldu...

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler bilgi için, aradığım şeyde tam olarak buydu, gerçi iphone için bakmamıştım ama olsun onun içinde görünümü gördüğüm iyi oldu onun için çalışmalarımı yaparım artık

    YanıtlaSil
  12. altarnetifleriyle birlkte sunduğuniçin teşekkrüler. emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  13. Verdiğiniz sitelerde test ettim herhangibir sorun gözükmüyoruz fakat iPhone'da baktığımda sayfa kayıyor ve büyümüyor nedenini bir türlü anlamadım.

    YanıtlaSil
  14. Paylaşım için teşekkürler. ben sizden şunu rica edicem ben bütün aygıtlarda sitenin orjinal masaüstü şeklinde görünmesini istiyorum bu yapılabilir birşey mi acaba

    YanıtlaSil
  15. İyi güzelde bilgisayar gibi gösteriyo bu siteler...

    YanıtlaSil
  16. Eline Sağlık Çok Yararlı Siteler :) Sitemin tablet sürümünü görmüş oldum

    YanıtlaSil
  17. çok şık siteler paylaşımınız için teşekkür ediyoruz.

    YanıtlaSil

< >