>> Karşınızda ubuntuMe (ubuntu muslim edition)

30 Ağustos 2011 Salı

Karşınızda ubuntuMe (ubuntu muslim edition)


Teknolojinin ilerlemesiyle çeşit çeşit işletim sistemi bulmak mümkün artık, bugün bahsedeceğimiz enteresan bir Linux dağıtımı ; ubuntuMe - ubuntu muslim edition bu Linux dağıtımı popüler Ubuntu linux dağıtımının modifiye edilmiş hali diyebiliriz.Kullanmadığım için fazla bir bilgim yok o sebeple kullanan arkadaşların fikrini alabiliriz.

ubuntuMe 'den görüntüler görüntüler

[gallery]

ubuntuMe hakkında detaylı bilgi almak veya indirmek için buradan ilgili siteyi ziyaret edebilirsiniz.

 

Bu İçeriğe Ulaşmak için Arama Motorlarında Şu Şekilde Arama Yapıyorlar :
Karşınızda ubuntuMe (ubuntu muslim edition),

5 Oğuz KOÇ: Karşınızda ubuntuMe (ubuntu muslim edition) Teknolojinin ilerlemesiyle çeşit çeşit işletim sistemi bulmak mümkün artık, bugün bahsedeceğimiz enteresan bir Linux dağıtımı ;  ubuntuMe - ...

3 yorum:

  1. çok güzel gözüküyor, Linux ile barışınca kullanabilirim.

    YanıtlaSil
  2. linux ilginç bir sistem zaten iyice ilginç olmuş :) ama çeşit iyidir her zaman ^^

    YanıtlaSil
  3. selam
    arkadaslar uzun zamandir ariyordum linuxun muslli editon unu
    bir türlü indiremiyordum.
    simdi bunu nerden ve nasil temin edecem bana bilgi verirmisiniz ?

    Ayrica linux cok güzel uzun zamandir mint kullaniyorum ama muslim edition yüklemek istiyorum
    selamlar

    YanıtlaSil

< >