>> DataLife Engine CMS Hakkında Merak Edilenler Kısa Kısa

4 Temmuz 2014 Cuma

DataLife Engine CMS Hakkında Merak Edilenler Kısa Kısa

boxsmall[1]
Rusların meşhur içerik yönetim sistemi DataLife Engine ile ilgili içerik girmemek olmaz.İlginç bir sistemdir bu ilginçliği şöyledir, piyasada onlarda CMS varken aralarında kıyaslama yapılacak olursa belkide en çok tercih edileni olur, wordpress den sonra(ona da geleceğiz :) )



DataLife Engine CuteNews isimli Rus yapımı bir CMS üzerinden geliştirilmiş sistemdir , ancak çok fazla yol almış ve geliştiriciler en uç noktaya taşımışlar sistemi, DataLife Engine ücretli bir sistemdir ücretini ödediğinizde yasal olarak kullanım hakkınız olur çeşitli geliştirici lisansları mevcuttur, piyasada çok fazla bedava diye dağıtılan versiyonları vardır güvenmeyin itibar etmeyin zaten fiyatları uygundur.

DataLife Engine optimizasyonu yeterince sağlanmış bir sistemdir sunucu kaynaklarını verimli kullanır zaten veritabanı yapısından çok basitçe anlaşılabilmektedir performanslı bir sistem olduğu, ancak kod yapısı olarak aynı şeyleri söyleyemeyeceğim, çok karmaşık bir kod düzeni vardır anlaması kolaydır ancak karmaşık yazılmıştır.

Bu konuyu açmamda ki amaç DataLife Engine sisteminin Wordpress sistemine en büyük alternatif olmasıdır, çünkü özellikler hemen hemen aynı ve daha stabilize daha hafif bir çalışma yöntemi vardır.

Wordpress sistemininde böyle bir hikayesi var aslında, yeni bir fikir değildir kendileri cafelog projesinin devamı olarak yeni isimle blogger-in fikrinden yola çıkarak piyasaya sürülmüştür.

DataLife Engine sistemini merak ediyorsanız demo sitesini ve ingilizce destek sitelerini ziyaret etmenizde fayda var, Türk destek sitelerinin teknik bilgileri ilkokul 2 seviyesinde olduğundan yardım konusunda sıkıntı çekebilirsiniz :) Sistemin işleyişini bilmeden atıp tutan warezci ergen gençlerde çok takılır bu sitelere.

Kısaca yüksek hitli siteniz mevcut ise wordpress alternatifi olarak DataLife Engine tavsiye ediyoruz.

Resmi satış destek sitesi ;
http://www.dle-news.ru/

Bu İçeriğe Ulaşmak için Arama Motorlarında Şu Şekilde Arama Yapıyorlar :
DataLife Engine CMS Hakkında Merak Edilenler Kısa Kısa,

5 Oğuz KOÇ: DataLife Engine CMS Hakkında Merak Edilenler Kısa Kısa Rusların meşhur içerik yönetim sistemi DataLife Engine ile ilgili içerik girmemek olmaz.İlginç bir sistemdir bu ilginçliği şöyledir, piyasa...

8 yorum:

  1. Bu faydalı makale paylaşımı için teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. DLE php bilgisi olmadan modüler yapı kazandırması çok zor bir sistemdir ki zaten kod karmaşasından bahsetmişsiniz ama aşinalık sağladığınızda wordpressten optimizasyon olarak çok daha kola esnetilebilir yapıdadır. Sıfır sitelerde WP ile DLE karşılaştırması yapmak Armut ile Elme karşılaştırması yapmak gibi. Kim neyi seviyorsa onu yer ama optimizasyon dendiğinde düşün sunucu maliyetleri için DLE :)

    YanıtlaSil
  3. faydalı makale ve bilgiler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. guzel yazı olmus. ben de datalife engine kullanıyorum. once wp kurdum ama karısık geldi admin paneli, tesadufen dle ye gectim. kaç yıldır da kullanıyorum

    YanıtlaSil
  6. Sanırım 2011 - 2012 arası zamanlardı o zamanlar kullanıyordum eğer o zamanlar bu cms sistemi açık kaynak olarak piyasaya sürülmüş olsaydı muhtemelen şuanda wp'den ise dle görürdük :) wpi seçmelerinin en büyük nedenleri ücretsiz olması yoksa dle nin yanında ozamanlar çok sönük kaıyordu ama açıkcası son sürümünü kullanmadım o konuda pek bir bilgim yok

    YanıtlaSil
  7. ...[Trackback]

    [...] What host are you the use of? Can I am getting your associate link for your host? I desire my website loaded up as fast as yours lol[...]

    YanıtlaSil
  8. guzel yazı olmus. ben de datalife engine kullanıyorum. once wp kurdum ama karısık geldi admin paneli, tesadufen dle ye gectim. kaç yıldır da kullanıyorum

    YanıtlaSil

< >