>> TRT Çocuk Çalışıyor; Yerli Çizgi Film PEPE

23 Kasım 2011 Çarşamba

TRT Çocuk Çalışıyor; Yerli Çizgi Film PEPE



Ufak bir çocuk varsa evde çizgi film dünyasında neler olup bittiğini az çok bilirsiniz :) Bu gün tanıtacağımız kahraman PEPE, çocuklar tarafından piyasada bulunan birçok çizgi filmden daha fazla tercih edilen Türk Çizgi Filmi pepe yapımcılarını TRT Çocuk kanalını eğitici öğretici bir çizgi film yaptıkları için kutluyoruz.

Bazı internet sitelerinde ise "çalıntı" yakıştıması yapılmakta bu sevinmi PEPE için , ancak çizgi film karakterleri birbirine benzeyebilir ve dünyada PEPE benzeri örneklerde vardır.

CHEBURASHKA Rusya



 

 

 

 

 

CAILLOU Kanada



 

 

 

 

 

 

 

 

POCOYO İspanya


 

 

 

 

 

 

 

 
PEPE'den sahneler.





Bu İçeriğe Ulaşmak için Arama Motorlarında Şu Şekilde Arama Yapıyorlar :
TRT Çocuk Çalışıyor; Yerli Çizgi Film PEPE,

5 Oğuz KOÇ: TRT Çocuk Çalışıyor; Yerli Çizgi Film PEPE Ufak bir çocuk varsa evde çizgi film dünyasında neler olup bittiğini az çok bilirsiniz :) Bu gün tanıtacağımız kahraman PEPE , çocuklar tara...

8 yorum:

  1. Valla ben de tebrik ediyorum! Başarılarının devamını diliyorum. Yani evimizde çocuk yok, ama milli eğitime katkılarından dolayı çok müteşekkirim...

    YanıtlaSil
  2. Pepe alt tarafı ekmek alıp eve gidicen 1:15 saniyemin ***

    YanıtlaSil
  3. kılıçarslan ekiz19 Şubat 2012 15:43

    sayın pepe yapımcıları beğenerek çocuklarımızın seyrettiği kahramanın bir gün berbere götürülmesini rica ediyorum...zira ben berberim..çocukların iknasında faydalı olacaktır..şimdiden teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. POCOYO 'nun bildiğin çakması.

    YanıtlaSil
  5. web tasarım3 Nisan 2013 15:11

    Gerçekten çok güzel ogluşum sürekli burayı izliyor :)

    YanıtlaSil
  6. Yatıyoruz pepee kalkıyoruzz pepee :((

    YanıtlaSil
  7. çok seviyorum pepe nin konuşması çok tatlı bir çizgi film

    YanıtlaSil

< >